Gamta pati savaime suteikia žmonėms galimybę mokytis apie gyvenimą. Todėl galimybė kurį laiką pabūti gamtoje ir atlikti stebėjimus yra labai vertinga žmogaus asmeniniam gyvenimui. Šiems stebėjimams puikiai tinka vaikai. Laikotarpis, kai pamilsta gamtą ir gyvūnus, yra ankstyvoji vaikystė. Buvimas sąlytyje su gamta padeda vaikams ugdyti gamtos suvokimą. Be to, gamtos dėka galime vienu metu ugdyti visas vaikų raidos sritis. Šiuo projektu siekiame padėti ugdytiniams įgyti supratimą apie gamtą, padėti jiems socializuotis, įgyti pasitikėjimo savimi ir kurti originalius gaminius. Be to, siekiame padėti jiems tobulėti technologijų srityje, pasitelkiant įvairius Web 2.0 įrankius.

TIKSLAI:

-Ugdyti vaikų gamtos pažinimą.

-Palaikyti meilės gamtai ir gyvūnams formavimąsi.

-Prisidėti prie mokinių motorinių įgūdžių ugdymo.

-Palaikyti vaikų stebėjimo, supratimo ir analizės įgūdžių ugdymą.

-Užtikrinti mokinių socializaciją ir įgyti pasitikėjimo savimi.

-Skatinti pagrindinių technologijų įgūdžių ugdymą.

-Užtikrinti, kad būtų ugdomi mąstymo įgūdžiai, kartu gerinant problemų sprendimo įgūdžius.

-Tobulinti mokinių kūrybinio mąstymo įgūdžius.

 

Projektą vykdyti vaikams padeda priešmokyklinio ugdymo mokytojos Astutė Stankevičienė, Daiva Malinauskienė ir meninio ugdymo mokytoja Asta Slančiauskienė.

Projekto partneriai – ikimokyklinių įstaigų ugdytiniai ir mokytojai iš Lietuvos, Graikijos, Rumunijos ir Turkijos.