Tyrinėdami mokiniai pažįsta artimiausioje aplinkoje esančius daiktus, juos lygina, nurodo daiktų paskirtį, matuoja jų ilgį, aukštį, svorį ir patiria pažinimo džiaugsmą. Jie taip pat susipažįsta su matavimo prietaisais ir juos išbando atlikdami įvairias užduotis. Vaiko pažintinė raida neatsiejama nuo jo nuolat besiplečiančio daiktų panašumų ir skirtumų suvokimo. Matavimas – objekto dydžio santykio suvokimas, gebėjimas matuoti, atskirti matavimo prietaisus. Matavimo pojūtis ir loginis mąstymas vaikams yra labai svarbūs. Matavimo srityje tobulėja vaiko išsilavinimas: gebėjimas atpažinti, grupuoti, klasifikuoti objektus.
Užduotys:
-Žaisti, tyrinėti kasdienes situacijas naudojant matavimo prietaisus.
-Ugdyti matematinius ir inžinerinius įgūdžius bei kritinį mąstymą.
-Bendradarbiauti su bendraamžiais – siūlyti pasirinktas priemones ir metodus, simbolius, kurie suteiktų aiškią matematinę informaciją apie artimiausią aplinką.
-Naudotis informacinių ir ryšių technologijų priemonėmis.
-Įvardyti matavimo prietaisus, pasakyti, ką ir kuo matuojame.
Projektą vykdyti vaikams padeda ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Sukackienė ir meninio ugdymo mokytoja Asta Slančiauskienė.
Projekto partneriai – ikimokyklinių įstaigų ugdytiniai ir mokytojai iš Lietuvos ir Turkijos.