Tęsdami švietimo įstaigų projekto „Skaitau su tėveliais” veiklas, išnaudojame įstaigoje esančias  erdves. Skaitymo veiklai rinkomės į sensorinį kambarį. Pradžioje mokiniai apmąstė, prisiminė ką skaitė atostogų metu, po to dalijosi ir klausė suaugusiojo skaitomo teksto. Grįžę į kabinetą, panaudodami žodžių grandinėlių metodą, iš girdėto teksto dėliojo žodžius į sakinius, skaitė,  juos užrašė ant spalvotų lapelių. Simboliška, kad šiomis dienomis rinkomės vėliavos spalvas. Mokiniai gavo užduotį į namus, kurią turės atlikti su tėveliais: sudaryti 4 žodžių grandinėlę, pakeičiant vieną raidę, žodžius iliustruoti. Neįprastos skaitymo ir rašymo veiklos ugdo mokinių dėmesį, erdvinį-loginį mąstymą, plečia žodyną.

Specialioji pedagogė Edita Stanulienė