Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje (Įtraukties principo gairės)
Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam mokiniui, siejamas su personalizuotu kiekvieno mokinio ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias, poreikius, užtikrinantis sėkmes, asmeninę pažangą.
Tai procesas, kuriame atsižvelgiama į mokinių socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksmais padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis mokymuisi ir dalyvavimui švietime.
ĮTRAUKIOJO UGDYMO VERTYBĖS/NUOSTATOS, SVARBIOS MOKYTOJUI, UGDANČIAM KIEKVIENO MOKINIO KOMPETENCIJAS KLASĖJE
- Mokyklos bendruomenė ir socialinė aplinka gali padėti stiprinti besimokančiųjų savivertę;
- Mokytojas atsakingas už kiekvieno savo mokinio mokymąsi;
- Būtina identifikuoti kiekvieno besimokančiojo stiprybes ir potencialą, geras mokytojas geba mokyti visus;
- Mokymo principai visiems vienodi, specifinių technikų nedaug;
- Kiekvienas mokinys gali mokytis ir pasiekti jo galimybes atitinkantį rezultatą.
„Mokykla 2030”